ט״ו בניסן ה׳תשפ״ד

מבצע מניעת נפצים מסוכנים: תושב לוד נעצר עם עשרות נפצים וציוד צבאי בחודש הרמדאן

בפעולה משטרתית ממוקדת ונחושה, שוטרי מחוז מרכז הצליחו לעצור תושב לוד בחשד להחזקת מאגר גדול של נפצים, פירוטכניקה, וציוד צבאי, במסגרת מאמציהם לטהר את העיר מצעצועים מסוכנים לקראת חודש הרמדאן.
מבצע מניעת נפצים מסוכנים

מבצע מניעת נפצים מסוכנים: תושב לוד נעצר עם עשרות נפצים וציוד צבאי בחודש הרמדאן

בהודעה שפורסמה על ידי דוברות המשטרה, נמסר כי כוחות משטרת מחוז מרכז הוציאו לפועל מבצע יזום נגד שימוש בפירוטכניקה לא חוקית ונפצים מסוכנים ברחבי העיר לוד, במיוחד בהקשר לחודש רמדאן. במהלך הפעולה, התמקדו שוטרי תחנת לוד באיתור והדוק כנגד מחזיקי נפצים, זיקוקים, ואמצעי פירוטכניקה אחרים.

בחיפוש ממוקד בבית בשכונת הרכבת שבעיר, השוטרים עצרו לחקירה תושב לוד בן שנות העשרים לחייו, לאחר שנתפסו ברשותו עשרות נפצים של מסוגים שונים, כוורת זיקוקים, ואמצעי פירוטכניקה מגוונים, כמו גם אפוד וציוד צבאי. המעצר בוצע כחלק ממאמציה של המשטרה לשמור על בטחון הציבור ולמנוע סכנות פוטנציאליות בעת חגיגות רמדאן.

המבצע הממוקד הוביל לסיכול סכנה ממשית לתושבי העיר והסביבה, והוא חלק ממדיניות נחישה של המשטרה לפעול נגד אמצעי לחימה לא חוקיים ושימוש בפירוטכניקה באופן שמסכן את הציבור. המשטרה תמשיך לעבוד ללא לאות במטרה לשמור על שלום התושבים ובטיחותם, תוך שמירה על רמה גבוהה של מוכנות ומענה לכל איום או סיכון.