ט״ו בניסן ה׳תשפ״ד

לילה של אבטחה: 14 מבוקשים נעצרו במבצע משולב ביהודה ושומרון

בשעות הקטנות של הלילה, כאשר רוב האזרחים נמצאים בעומק שנתם, כוחות הביטחון של ישראל – צה"ל, שב"כ, מג"ב ושב"ס, יצאו למבצע משולב ומדויק עם מטרה אחת: לסכל פעילות טרור ולהבטיח את ביטחונם של אזרחי המדינה.
לילה של אבטחה 14 מבוקשים נעצרו במבצע משולב ביהודה ושומרון

לילה של אבטחה: 14 מבוקשים נעצרו במבצע משולב ביהודה ושומרון

במבצע משולב של צה"ל, שב"כ, מג"ב, ושב"ס, נעצרו הלילה 14 מבוקשים במסגרת מאמצי האבטחה ברחבי יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים. מבין המעצרים, מבצע בולט התקיים במחנה הפליטים דהיישה שבאזור עציון, שם בשיתוף פעולה עם יחידת מצדה של שירות בתי הסוהר, נעצרו שני מבוקשים ונחקרו חשודים נוספים במעורבותם בפעילות טרור.

בנוסף, במסגרת המבצעים באזורים שונים, נמצאו ונתפסו אמצעי לחימה כולל אקדחים בביטא שביהודה ובחווארה שבשומרון. בביתוניא ובאל בירה, שנמצאות באזור בנימין, נעצרו שלושה מבוקשים החשודים בהסתה לטרור ובפעולות לשכנע דעת קהל לפגוע ביטחון ישראל.

הכוחות המעורבים במבצעים אלו הדגישו את חשיבות המשך פעולות האבטחה האינטנסיביות במאבק בטרור ובשמירה על ביטחון האזרחים. לא דווח על נפגעים בקרב כוחות הביטחון.

מתחילת המאבק בטרור באזור נעצרו למעלה מ-3,500 מבוקשים, כאשר מעל 1,500 מהם משויכים לארגון הטרור חמאס. מבצעי הלילה ממשיכים את המאמצים הנרחבים של מערכת הביטחון לשמור על רמת האבטחה הגבוהה באזורים אלו.

המבצע, שהתקיים בחשכת הלילה, הוביל לעצירת 14 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון, בהם חטיבת הבקעה והעמקים. מתוך המעצרים, מקרה מרכזי התרחש בדהיישה, מחנה פליטים בעציון, שם נעצרו שני מבוקשים ונחקרו חשודים רבים, כחלק ממאמצי סיכול טרור. המבצעים לא חדלו עם פיזור האור הראשון; הם משכו לפעול עד לשעות הבוקר, מבצעים חיפושים ומעצרים בכל פינה וחריץ שיכול להוות מקלט לטרור.